رئیس کل دادگستری هرمزگان به درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم شهرستان جاسک رسیدگی کرد

17:45 - 25 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۸۷۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری هرمزگان به درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم شهرستان جاسک رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان، ضمن دیدار با مردم شهرستان جاسک، از نزدیک به مسائل و مشکلات آن‌ها رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان -  مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با همراهی جمعی از مسئولان قضایی، از حوزه قضایی شهرستان جاسک بازدید کرد.

سفر یکروزه و درون استانی رئیس کل دادگستری هرمزگان به شهرستان جاسک با حضور در گلزار شهدای این شهرستان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام انقلاب اسلامی آغاز شد.

وی در ادامه ضمن بازدید از دادگستری و دادسرای شهرستان جاسک با مسئولان، قضات و کارمندان این حوزه قضایی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین به همراه مسئولان قضایی استان در دیدار با مردم شهرستان جاسک، از نزدیک به مسائل و مشکلات آن‌ها رسیدگی کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه این دیدار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری  در خصوص لزوم حضور مسئولان در بین مردم و تأکیدات ریاست قوه قضاییه در این خصوص اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی و مفاد سند تحول، به همراه مسئولین قضایی استان هرمزگان در جمع مردم شهید پرور شهرستان جاسک حاضر شدیم تا ضمن اطلاع از مشکلات موجود، تمام توان خود را به منظور رفع موانع و محرومیت‌ها مصروف داریم.

وی همچنین با تأکید بر این مطلب که درخواست‌های مردم شریف شهرستان جاسک را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: موضوعات مرتبط با حقوق عامه را با مسئولین دستگاه‌های متولی مطرح می‌کنیم تا با توجه به الزامات قانونی و وظایف این دستگاه ها، روند رسیدگی به مطالبات مردم جاسک تسریع شود.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *